Bar Central i Folkoperan

Kim Choukri

”Jobbsökande frågar om vi har Trivec, eftersom de vill arbeta i ett så användarvänligt system”

Kim Choukri, äger Bar Central som ligger i Folkoperan på Söder tillsammans med Boban Rudinski. Kim valde Trivecs kassasystem för att det är enkelt att jobba i, har få klick och är lätt att lära sig för ny personal. De som söker arbete på Bar Central frågar redan i intervjun om de har Trivec då de gärna vill arbeta i Trivecs system.

– Jobbsökande frågar om vi har Trivec, de tycker att kassan är så enkel att jobba i, säger Kim Choukri.

För Bar Central som erbjuder centraleuropeisk mat gör Trivecs användarvänliga kassasystem att personalen kan fokusera på service. Här går det lika bra att boka bord för en helkväll med vänner som att boka en operameny i samband med en operaföreställning. I Bar Central finns stationära kassor och Westpay-terminaler. Trivecs kassasystem är också integrerat med BokaBord och Personalkollen. Det gör att han har ett smidigt flöde, inget görs manuellt.

Bar Central i Folkoperan

Jobbsökande vill jobba i Trivec

Kim Choukri har arbetat länge i Trivec, men han har också provat andra kassasystem. Han och personalen tycker att Trivec är det mest pålitliga systemet. Trivec är driftssäkert, enkelt att arbeta i samt har få klick.

– Personal som söker jobb här frågar om vi har Trivec då de gärna vill jobba i det systemet, säger han.

För Bar Central står servicen högst på listan över det de tycker är viktigast. Trivecs användarvänliga kassasystem gör den servicen möjlig.

– Ny personal kommer snabbt in i systemet vilket gör att vi kan fokusera på det vi gör bäst, att ta hand om våra gäster, säger Kim.

Enkelt att lära andra back-office

Kim tycker också att det är enkelt att lära andra Trivecs back-office system. Det är lätt att ändra produkter och priser.

Det måste vara lätt att göra ändringar, då menyer och priser ändras, säger han.

Trivec Support

Kim gillar att han kan ringa Trivec support, det personliga mötet med Trivec är viktigt, att han får hjälp när det behövs.

Supporten är jättebra, avslutar han.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.