Hachi Luleå

”Jag gillar särskilt hur Trivecs säljare gav råd och fanns med hela vägen – och hur de fortfarande är närvarande”

Hachi Luleå Trivec

Fean Kyin har varit många år i restaurangbranschen. På Hachi Luleå har han arbetat länge och när han äntligen fick möjlighet att ta över restaurangen var det inget svårt beslut. Och när han skulle välja kassasystem fick han så bra rådgivning av Trivec.
– Jag fick ett väldigt bra intryck av Trivecs säljare och uppskattade all hjälp jag fick hela vägen. Trivec är fortfarande närvarande, säger Fean Kyin, på Hachi Luleå.

När Fean tog över Hachi Luleå som ägare kontaktade han Trivec för att höra mer. Han gillade att han fick hjälp och rådgivning för hur ett bra restaurangflöde ser ut. Med en stationär kassa, en Trivec Go-platta och HandyPay är han nu mer än nöjd.

Hachi Luleå erbjuder sushi, japanska nudlar och thailändska rätter och kärleken till det asiatiska köket har alltid varit drivkraften för Fean.

Säljarna är också rådgivare

Fean har arbetat i Trivecs kassasystem på tidigare på restauranger. Men när han jämförde mot andra uppskattade han hur engagerade Trivec var. För Hachi Luleås del var det avgörande när säljaren från Trivec gjorde ett bra intryck och höll vad han lovade.

Han berättade hur han såg på restaurangflödet, hur man kan arbeta, och han fanns med hela vägen. Han har heller inte lämnat mig efter sig. Vi hörs då och då vilket jag uppskattar mycket, säger Fean.

Smidig kundsupport

För Fean har kundsupporten alltid hjälpt till om det varit något.

Trivecs support är jättebra, säger han.

Effektivt med HandyPay

Med HandyPay flyter det smidigt ute på golvet.

Jag kan ta beställningar och ta betalt vid bordet när någon ber om det. Det hela har blivit mycket smidigare, avslutar han.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.