Kassasystem hotell
Vi tycker att det ska vara enkelt att driva din restaurang och bar på hotellet. Med vårt kassasystem för restaurang kan du på ett smart sätt hantera din hotellrestaurang, bar eller room-service osv. Allt som har med mat och dryck att göra på ditt hotell. Du får du en betallösning som stöder hela din verksamhet: från restaurangbokningar, bordshantering och beställning till logistik, lagerhantering och betalning. Vi har många hotell som kunder och har integrationer till de populäraste hotellsystemen.
Enkla integrationer mellan kassasystem och hotell
För att göra det enkelt för dina kunder att betala i din restaurang, bar eller något annat ställe där du serverar mat och dryck, har vi sett till att vår lösning kan integreras med de mest populära hotellsystemen. Detta innebär att dina gäster kan sätta notan på rummet och betala när de checkar ut. Många gäster föredrar och förväntar sig att denna tjänst ska finnas tillgänglig idag. Vi kan ansluta till hotellbokningssystem som Protel, Opera, Hoist Group, Mews, StayNTouch m.fl. Här kan du läsa mer om alla våra hotell-integrationer.
Vi känner en trygghet med Trivec genom att de har en tillgänglighet som vi saknade tidigare. Det finns alltid någon som svarar när vi ringer och vi får uppmärksamhet för de ärenden som vi lyfter.
- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts
Läs merHotelltrender 2024 - så ökar du lönsamheten!
Är du intresserad av att digitalisera ditt hotell och samtidigt öka lönsamheten? I vår guide tar vi upp tre tydliga hotelltrender som får hotellgästen att stanna på hotellet samt att köpa mer. Ladda ner ”Driva hotell” idag!
Förbättra kundservicen vid bordet
För att ge dina restauranggäster bästa möjliga service har vi utvecklat Trivec HandyPay. Vår mobila beställning- och betalningslösning som gör det enkelt för servisen att ta beställningar och betalningar vid bordet, utan att behöva springa fram och tillbaka till kassasystemet. Beställningarna skickas direkt till köket och baren och HandyPay fungerar även som betalterminal och du kan ta betalt utan att gå och hämta din kortterminal. Mycket smidigt, och du får mer tid över till dina gäster.
Mobilbeställningar för room service, vid poolen och i baren
Med vår QR-kod lösning kan dina kunder beställa och betala direkt via sin mobiltelefon. Detta genom att skanna en QR-kod för att sedan dirigeras till en digital meny där de kan göra sina beställningar och betalningar. Denna lösning kan användas för room service, för en uteservering vid poolen, i baren med mera. Det är ett utmärkt komplement som underlättar både för dina gäster och din personal.
Öka effektiviteten i hotellköket
Full kontroll i köket. Organisera dina beställningar i köket, baren och andra arbetsstationer med hjälp av våra digitala köksskärmar Trivec Kitchen Display System. När serveringspersonalen bongar in en beställning skickas den automatiskt till rätt skärm i köket eller den arbetsstation den är ämnad för.
Flera hotellrestauranger – kedjor eller hotellresorter
För hotellkedjor som driver flera hotell under ett varumärke och vill ha full kontroll på alla enheter från ett centralt ställe, har vi en HQ-lösning (huvudkontorslösning). Du bestämmer vilka behörigheter som ska finnas lokalt respektive centralt. Du kanske föredrar att kontrollera menyalternativen och priserna centralt för samtliga hotell, men att endast restaurangchefen ska ha behörigheten att ändra detta lokalt. Detta verktyg är otroligt flexibelt. Du kan skapa rapporter för att analysera dina olika hotell-restauranger och på så sätt säkerställa att alla är tillräckligt lönsamma.
Vi hjälper dig att skräddarsy ditt system så att det passar just dina unika behov. Läs mer om våra användarvänliga kassasystem för restaurang.
Rapporter och analyser
My Trivec är vårt rapportverktyg som ger dig tillgång till all relevant information relaterad till dina olika restauranger. Portalen är en lättanvänd instrumentpanel där kan du se försäljningssiffrorna i realtid och enkelt skapa och få anpassade rapporter – precis som du vill ha dem. Du kan också skapa prenumerationer för att få dagliga försäljningsrapporter direkt till din inkorg.
Smarta integrationer för dig som driver hotell
Vi har ett stort partnerekosystem med integrationer som gör det enklare för dig att driva ditt hotell eller din hotellkedja. Våra integrationer hjälper dig att hantera personal, ekonomi, lager, analyser och mycket mer. Läs mer om våra integrationer för restaurang!
Support och jour 24/7
Våra kunniga servicetekniker finns tillgängliga via support och jour dygnet runt för att hjälpa dig med allt ifrån support och installation till akuta driftstörningar och avvikelser. Vi finns här för att hjälpa dig och säkerställa att dina Trivec-lösningar fungerar som de ska.
Vi hjälper dig hela vägen, läs mer!
Några av våra hotellkunder
Kontakta oss!
När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.