An Nam
Så nådde restaurang An Nam nya kundgrupper med QR-koder
Michael Vu som driver An Nam på Tegnérgatan tycker att fler borde testa QR-koder i restaurangen.
– QR-koder har en låg investeringsrisk, är enkla att testa och är ingen stor implementering. Vi nådde snabbt helt nya kundgrupper, säger Michael.
Nya kundgrupper med QR-koder
Michael Vu äger och driver Restaurang An Nam på Tégnergatan tillsammans med sin mamma. Flera av hans syskon är också involverade i restaurangen som erbjuder vietnamesiska paradrätter till lunch. För Michael, som hade funderat ett slag på QR-koder innan han bestämde sig, tycker inte att det finns något att tveka kring.
– Jag märkte att jag nådde en ny grupp med QR-koder ganska snabbt. Jag tänker särskilt på den gästgrupp som vill beställa direkt, äta sin mat och sedan betala och gå och som inte är ute efter personalkontakt på lunchen, säger han.
För de gäster som inte vill både beställa och betala med QR-kod finns en stor kundgrupp som enbart vill betala med QR-kod.
– Jag märkte snart hur framför allt stammisar lockas av att QR-koder som betalalternativ. Stammisar vill oftare än andra beställa via vår personal men kunna betala notan snabbare, säger Michael.
Karma + Trivec
Michael är nöjd med integrationen mellan Trivecs kassasystem och Karmas QR-kodlösning. Kassasystemet är användarvänligt och tydligt och QR-kodslösningen tycker han fler borde testa.
– Jag uppskattade särskilt hur Trivec utbildade i systemet när vi började använda det, det gjorde att vi snabbt kom igång och att vi kan systemet. För Trivec är långsiktiga relationer viktiga och det märks, säger han.
Produkter från Trivec
På An Nam har Trivec installerat ett stationärt kassasystem samt integrerat till Karma. Läs gärna mer om QR-koder för restaurang.
Kontakta oss!
När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.