Nyhetsbrev september 2024

Trivec Brasserie Park
New user interface C100

Pay at table – flexibel dricksinställning

Under hösten påbörjas migreringen av Westpays ‘’Pay at Table’’ från version 1.0 till 2.0 på C100 terminaler

  • Uppgraderingen sker automatiskt och terminalen bibehåller den befintliga funktionaliteten, men introducerar ett nytt, förbättrat användargränssnitt och modern teknologi.

👉 Dessutom möjliggör version 2.0 en mer flexibel dricksinställning.

Terminalen kan ställas in för att erbjuda gästen.

  • Ange totalbelopp som dricksalternativ.
  • Välja bland fasta dricksalternativ, procentuellt värde, dricksbelopp eller ange totalbelopp.

Besök vårt Help Center för att lära dig hur du enkelt kan ställa in den dricksinställning du önskar själv (följ instruktionerna för version 2.0.15.5 eller högre).

Slå försäljningsrekord i vinter!

Du är varmt välkommen till vårt webinar den 1 okt mellan 14:00-14:45.

Vintersäsongen har stor potential – after-ski, festliga julbord, uteterrasser med infravärme, barköer och events, ta chansen att maximera din försäljning och likviditet!

Gör som Liseberg, Parks and Resorts, Stureplansgruppen, Loka Brunn och Halltorps Gäsgiveri och använd Trivec x Karma för att öka försäljningen.

Vi bjuder in dig till vårt webbinarium där vi delar med oss av några smarta strategier för att få ut mer av vintersäsongen.

Vi kommer att gå igenom:

🍷 Så ökar du försäljningen per gäst
📲 Hur du enkelt öppnar nya försäljningsytor i din restaurang
💳 Gör betalningen till en enkel och smidig upplevelse under julbord, after-ski och event
🎁 Boosta din intäkt – presentkort är inte bara populära, de ökar också snittkvittona!
💡 Så får du återkommande gäster – gästlojalitet

🚀 Exklusivt erbjudande till er som deltar på webbinariet!

💬 Efter presentationen håller vi en öppen frågestund där du kan ställa dina frågor direkt till vårt team från Trivec och Karma.

📅 Säkra din plats idag!

Vi ser fram emot att se dig online och hjälpa dig att göra denna vintersäsong till din bästa någonsin!

 

Redo att öka vintersäsongens försäljning?