Kassa för restaurang

Få mer tid över till kunderna.

Jag vill veta mer!

Produkter

Trivec installation

Kassasystem

Lösningen är byggd för att förenkla och effektivisera all kassahantering. Skräddarsys efter din verksamhet. Utbildning och tid minimeras.

Mobilt kassasystem

Mobilt kassasystem

Med vårt mobila kassasystem får du ett fullskaliga kassasystem som stöttar alla dina processer. Fullt integrerbart med system för bordsbokning, personal och lager.

Bordsbeställning Trivec

Order och betallösning i ett

Trivec HandyPay är vår mobila order och betallösning i samma enhet. Det gör att du kan ta betalt av gästen direkt när de ber dig. Ordern skickas direkt till baren och köket.

Mobil beställning

Mobil beställning

Trivec Buddy är en mobil, webbaserad tjänst för beställning och betalning direkt i mobilen. Via en qr kod kan dina gäster beställa från en digital meny. Personalen serverar vid bordet eller förbereder upphämtning.

Självbetjäningskassor kiosk Trivec

Kiosk

Självbetjäningskassor reducerar väntetid och gör beställningsprocessen roligare.  Gästen beställer själv vilket minimerar fel i beställningarna. Tillgängligheten till kassan gör att merförsäljningen ökar.

Dryckessystem Trivec

Dryckessystem

Minimera spill och öka intäkterna genom förprogrammerad dosering för dina drycker som öl, vin och sprit. Du får betalt för allt du serverar och bättre kontroll över försäljning och lagerstatus.

Köks- och barskärmar Trivec

Köks- och barskärmar

Kitchen Display System är Trivecs egen produkt för köksskärmar. I korthet kan systemet beskrivas som en digital ersättare för skrivare och pappersbongar och effektiviserar orderflödet i en restaurang.

Partners & Integrationer Trivec

Partners & Integrationer

Vi har ett fantastiskt ekosystem av partners och integrationer som fungerar sömlöst med Trivecs lösningar.  Vi vill förenkla vardagen för dig som krögare och effektivisera driften av din restaurang.

Fördelar med kassa för restaurang

  • Enkelt att använda utan utbildning.

  • Mobila lösningar för Microsoft Surface Go och Android.

  • Skräddarsydd efter din verksamhet.

  • Flexibelt system med möjlighet till integrering. Fullt integrerbart med system för hotellbokning, personal och lager.

Trivec GO euro
MyTrivec webbtjänst backoffice
  • My Trivec – en webbtjänst med automatiserade rapporter som ger dig kontroll över verksamheten

  • Lokal support av personal med hög produktkunskap

  • Betala per månad – prenumerationstjänst

The Future of Restaurant Service

Tips hur du kan öka lönsamheten i din restaurang!

I vår guide kan du få konkreta tips på hur digitala verktyg kan hjälpa dig att höja servicen mot dina gäster. Ett effektivt order- och betalflöde, många försäljningsställen i lokalen och ökad tillgänglighet öppnar för fler köp. Läs mer!

Läs mer och ladda ner

Quote

Vi känner en trygghet med Trivec genom att de har en tillgänglighet som vi saknade tidigare. Trivec är bara ett telefonsamtal bort. Vi gillar också att ärendehanteringen är snabb.

- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts

Thommy Backner VD Scandinavian Resorts

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.