Vi hjälper dig hela vägen
Support och jour 24/7 – ”det bara måste funka”
Vi vet, att en tillgänglig kundsupport är viktig för dig. Därför har vi tagit fram ett koncept som vi kallar ”Vi hjälper dig hela vägen”.
- Support och jour 24/7
- Hög produktkunskap
- Snabb svarsfrekvens
- Mångårig erfarenhet av restaurangdrift
I ett supportavtal med oss ingår det att säkerställa att våra kunder aldrig drabbas av ett längre driftsstopp. Därför ingår alltid akuta driftsstörningar i supporten eller avvikelser som kan uppstå kopplat till vårt kassasystem. Vår kundsupport nås via telefon och e-post mellan 8:00-17:00. Från 17:00 och framåt har du ett journummer att ringa, då hjälper vi till vid akuta driftsstörningar. Om ärendet inte är akut hänvisar vi till vår support dagtid.
Vår produktkunniga support arbetar efter målet om driftssäkerhet vid beställning och betalning i restaurang. Vår support är en viktig anledning att så många kunder väljer oss. Enklare uttryckt – vi förstår att ”det bara måste funka”.
Trivecs installation i 3 steg
1. Förprogrammering av kassasystemet
När du har valt kassasystem bestämmer vi tid för installation. Vår installationsprocess börjar med att vi förprogrammerar kassorna. Inför en förprogrammering fyller du i ett underlag som skickas in till oss. Ju bättre underlag, desto smidigare installation. Vi programmerar kassan och lägger in menyn, priser och exempelvis bordskartan.
2. Installation
Vi sätter upp och installerar våra kassasystem tillsammans med dig på plats. Med hög bransch-kompetens placerar vi kassorna med hänsyn till betalflödet i er lokal. Vi stannar ofta kvar några timmar för att se att allt fungerar samt svarar på eventuella frågor som dyker upp.
3. Utbildning av personal
När installationen är klar utbildar vi personalen i kassasystemet på plats hos er, eller hos oss om ni föredrar det. Vi kan också utbilda online via länk.
Våra utbildningar är mycket uppskattade. I utbildningen går vi igenom det som ni har störst användning av. Vi visar kassasystemet och hur kortterminalerna fungerar, hur man tar betalt, hur returer går till och hur man lägger till produkter på menyn.
Vi följer upp installationen efter några veckor och försäkrar oss om att allt fungerar som det ska.
Chefer utbildas i back office-delen. När utbildningen är klar stannar vi kvar några timmar och ser att allt fungerar.
Tilläggstjänster
I installationen ingår ett utbildningstillfälle där vi visar er hur systemet fungerar och de viktigaste funktionerna. Men vi underhåller inte systemet åt er. Skulle du ha behov av att vi underhåller ditt kassasystem så kan vi hjälpa dig att uppdatera säsongsmenyer eller bordskartor. Vi kan också hjälpa till att flytta kassor och kortterminaler vid exempelvis en nyöppning av en uteservering. Du kan köpa följande tilläggstjänster av oss:
- Utbildning i kassasystemet
- Underhåll av kassasystem där vi hjälper till att uppdatera menyer och priser
- Lägga in bordskartor
- Hjälp vid flytt av kassor och kortterminaler
Vi bokar då en tid och för det utgår en timtaxa. Vi estimerar ungefär hur långt tid det kommer att ta före projektstart så du vet vad det kommer att kosta.
Kontakta oss!
När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.